Marketingová analýza vybraného subjektu poskytujícího služby – Daniel Korcsmáros
Daniel Korcsmáros
Bakalářská práce
Marketingová analýza vybraného subjektu poskytujícího služby
Marketing analysis of the selected service provider
Abstract:
Subject of bachelor’s dissertation is marketing analysis of restaurant Lokál Nad Stromovkou in Prague, which is operated by company Oblok, ltd. This establishment is franchising restaurant of company Ambiente and aims on production and sale of only Czech products. This work defines gastronomy and marketing in general. It familiarizes about Czech gastronomy and its development. From marketing side it …víceAbstract:
Predmetom bakalárskej práce je marketingová analýza reštaurácie Lokál Nad Stromovkou v Prahe, ktorú prevádzkuje spoločnosť Oblok s.r.o. Tento podnik je franchisingovou reštauráciou spoločnosti Ambiente a zameria sa na výrobu a predaj výhradne českých produktov. Táto práca všeobecne definuje gastronómiu a marketing. Oboznamuje o českej gastronómií a jej vývoji. Z marketingu sa zameriava na marketingový …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/vylrm/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2018
- Vedoucí: Ing. Eliška Smotlachová
- Oponent: doc. Ing. Josef Vlček, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KORCSMÁROS, Daniel. \textit{Marketingová analýza vybraného subjektu poskytujícího služby}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/c3z38m/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví
Práce na příbuzné téma
-
Guerilla marketing- analysis of a practical example
Ivana Knapová -
Business intelligence models for capturing and analysis of enterprise marketing data
Dita Přikrylová -
Online marketing analysis of Cekindo Bisnis Grup
Jan Šulc -
Marketing environment analysis in chosen hotel
Valeriya Nasypova -
Využitie nových gastronomických trendov v reštauračnom menu
Klára Lukůvková -
Mexická gastronómia v Prahe
Alžbeta Ľuptáková -
Trendy v gastronómii
Zuzana Leleková -
Community based product – metodika tvorby produktu, specifika, case study
Anna Tichá