Bc. Lukáš Nosek

Master's thesis

Projekt marketingové komunikace ve vybrané příspěvkové organizaci

The Project of Marketing Communication in the Selected Contributory Organization
Abstract:
Cílem diplomové práce je vytvoření projektu zlepšení marketingové komunikace ve vybrané příspěvkové organizaci. Práce se dělí na teoretickou a praktickou část. Praktická část se dále dělí na analytickou a projektovou část. Teoretická část definuje marketing a jeho části, převážně marketingovou komunikaci, vícekriteriální analýzu variant a neziskový sektor. Teoretická část poslouží jako východisko pro …more
Abstract:
An aim at a diploma thesis is a proposal for a project to improve marketing communication in a selected contributory organization. The work is divided into theoretical and practical part. The practical part is further divided into analytical and project part. The theoretical part defines marketing and its parts, mainly marketing communication, multi-criteria analysis of variants and the non-profit …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 5. 2020

Thesis defence

  • Supervisor: doc. Ing. Josef Kubík, CSc.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Nosek, Lukáš. Projekt marketingové komunikace ve vybrané příspěvkové organizaci. Zlín, 2020. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe