Projekt marketingové komunikace ve vybrané příspěvkové organizaci – Bc. Lukáš Nosek
Bc. Lukáš Nosek
Master's thesis
Projekt marketingové komunikace ve vybrané příspěvkové organizaci
The Project of Marketing Communication in the Selected Contributory Organization
Abstract:
Cílem diplomové práce je vytvoření projektu zlepšení marketingové komunikace ve vybrané příspěvkové organizaci. Práce se dělí na teoretickou a praktickou část. Praktická část se dále dělí na analytickou a projektovou část. Teoretická část definuje marketing a jeho části, převážně marketingovou komunikaci, vícekriteriální analýzu variant a neziskový sektor. Teoretická část poslouží jako východisko pro …moreAbstract:
An aim at a diploma thesis is a proposal for a project to improve marketing communication in a selected contributory organization. The work is divided into theoretical and practical part. The practical part is further divided into analytical and project part. The theoretical part defines marketing and its parts, mainly marketing communication, multi-criteria analysis of variants and the non-profit …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 5. 2020
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Josef Kubík, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NOSEK, Lukáš. \textit{Projekt marketingové komunikace ve vybrané příspěvkové organizaci}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2020. Available from: https://theses.cz/id/c48iu4/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Nosek, Lukáš. Projekt marketingové komunikace ve vybrané příspěvkové organizaci. Zlín, 2020. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Management and Marketing
Theses on a related topic
-
Vícekriteriální rozhodování o investicích do reklamy v ČR
Jaroslav Šícha -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
Kamila Dolejšová -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
Miluše Hadrabová -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Komunikace problematiky zaměstnanosti zdravotně postižených - projekt marketingové komunikace neziskové organizace občanského sdružení OS Přístav podporující zaměstnanost postižených
Šárka Seifertová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace a mediální mix vybrané sportovní akce
Tomáš Leixner -
Návrh integrované marketingové komunikace pro konkrétní produkt
Martin Pokorný