Marketingová strategie firmy Merida Hradec Králové, s.r.o. – Aneta Hrobařová
Aneta Hrobařová
Bachelor's thesis
Marketingová strategie firmy Merida Hradec Králové, s.r.o.
Marketing strategy of the company Merida Hradec Králové, s.r.o.
Abstract:
Bakalářská práce s názvem Marketingová strategie firmy Merida Hradec Králové, s.r.o. v první části představuje teoretická východiska. Tato teoretická část se zabývá marketingem a pojmy spojenými s danou problematikou a také přibližuje proces strategického řízení. V druhé, praktické části je zpracována analýza současné situace podniku, která zahrnuje analýzu faktorů konkurence, analýzu marketingového …moreAbstract:
Bachelor Thesis entitled Marketing strategy of the company Merida Hradec Králové, s.r.o. in the first part presents the theoretical basis. The theoretical part deals with marketing and also describes the process of strategic management. The second practical part is an analysis of the current situation of the company, which includes an analysis of competition factors, analysis of the marketing mix, …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 8. 2020
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eB12405
Thesis defence
- Date of defence: 9. 9. 2020
- Supervisor: doc. Ing. Marcela Sokolová, Ph.D.
- Reader: Ing. Václav Zubr, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HROBAŘOVÁ, Aneta. \textit{Marketingová strategie firmy Merida Hradec Králové, s.r.o.}. Online. Bachelor's thesis. Hradec Králové: University of Hradec Králové, Faculty of Informatics and Management. 2020. Available from: https://theses.cz/id/c587ss/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 24. 9. 2020 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of Informatics and ManagementBachelor programme / field:
Ekonomika a management / Finanční management
Theses on a related topic
-
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Petra Syrová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Anna Hrachovcová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Lenka Matějková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Tereza Míková -
Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky
Michaela Koudelová -
Marketingová situační analýza "Jihočeského Holandska"
Jakub Gregor
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights