Marketingová strategie firmy Merida Hradec Králové, s.r.o. – Aneta Hrobařová
Aneta Hrobařová
Bakalářská práce
Marketingová strategie firmy Merida Hradec Králové, s.r.o.
Marketing strategy of the company Merida Hradec Králové, s.r.o.
Anotace:
Bakalářská práce s názvem Marketingová strategie firmy Merida Hradec Králové, s.r.o. v první části představuje teoretická východiska. Tato teoretická část se zabývá marketingem a pojmy spojenými s danou problematikou a také přibližuje proces strategického řízení. V druhé, praktické části je zpracována analýza současné situace podniku, která zahrnuje analýzu faktorů konkurence, analýzu marketingového …víceAbstract:
Bachelor Thesis entitled Marketing strategy of the company Merida Hradec Králové, s.r.o. in the first part presents the theoretical basis. The theoretical part deals with marketing and also describes the process of strategic management. The second practical part is an analysis of the current situation of the company, which includes an analysis of competition factors, analysis of the marketing mix, …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 8. 2020
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB12405
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 9. 2020
- Vedoucí: doc. Ing. Marcela Sokolová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Václav Zubr, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 24. 9. 2020 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finanční management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Petra Syrová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Anna Hrachovcová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Lenka Matějková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Tereza Míková -
Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky
Michaela Koudelová -
Marketingová situační analýza "Jihočeského Holandska"
Jakub Gregor
Název
Vložil
Vloženo
Práva