Uvedení prémiové značky na český bankovní trh – Bc. Daniel Šturm
Bc. Daniel Šturm
Diplomová práce
Uvedení prémiové značky na český bankovní trh
Launch of premium brand on Czech banking market
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá brandovou strategií masových značek, které se rozhodnou o navýšení podílu na trhu v afluentním segmentu. Teoretickým podkladem pro tuto strategii je vedle teorie nákupního chování teorie luxusních značek a teorie a metody rozšiřování dosahu značek. V praktické části je popsána situace na českém bankovním trhu a pomocí případové studie ukázán praktický případ rozšíření …víceAbstract:
This diploma project deals with a brand strategy of mass market brands which wants to achieve higher share of the affluent segment. Theoretical background of this study is the Theory of buying behaviour, Theory of luxury brands and Brand extension theory. In the applied part of this study the Czech banking market is described, along with a case study which shows results of brand extension of mass market …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/nv0x7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2011
- Vedoucí: Ing. Tereza Dvořáková
- Oponent: PhDr. Ladislav Lašek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček