Online reklama a její vnímání českými spotřebiteli – Natálie Konířová
Natálie Konířová
Bakalářská práce
Online reklama a její vnímání českými spotřebiteli
Online advertising and its perception by Czech consumers
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá online reklamou, se zaměřením na firmu Roth Czech s.r.o., která se specializuje na sprchové kouty a vany. V úvodní části práce se věnuje definici klíčových pojmů v oblasti online reklamy. Dále je provedena komparace dat z dotazníkového šetření a dat zanalytických nástrojů, na jejichž základě jsou vytvořena doporučení na optimalizaci reklamních účtů.Abstract:
The bachelor thesis deals with online advertising, focusing on the company Roth Czech s.r.o., which specializes in shower enclosures and bathtubs. The initial reading of the thesis is devoted to the definition of key terms in the field of online advertising. Furthermore, a comparison of data from a questionnaire survey and data from analytical tools is made, on the basis of which recommendations for …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 12. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Martin Mlázovský
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Konířová, Natálie. Online reklama a její vnímání českými spotřebiteli. Pardubice, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
Online marketing pro online supermarket
Tereza Drtinová -
Online marketing elektronického obchodu
Marharyta Beznytska -
Online marketing společnosti SlouFlou
Marie Vrbková -
Online Marketing ve vybraném oboru
Veronika Langrová -
Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu vybrané firmy
Kateřina Fantová -
Online marketing vybrané firmy
Valerie Zrubecká -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan