Implementace direct marketingu v sektoru B2B – Bc. Lukáš Bárta
Bc. Lukáš Bárta
Diplomová práce
Implementace direct marketingu v sektoru B2B
Implementation of Direct Marketing in the B2B sector
Anotace:
Diplomová práce řeší možnosti implementace přímého marketingu v sektoru B2B. Cílem je na základě zjištěných teoretických poznatků prokázat využitelnost přímého marketingu v sektoru B2B na příkladu vybrané společnosti. Výstupem jsou vypracované návrhy na možnou implementaci přímého marketingu do fungování zvolené společnosti. Výsledky této práce umožňují pochopit význam přímého marketingu v kontextu …víceAbstract:
This thesis addresses the possibility of implementation of direct marketing in the B2B sector. The goal is to demonstrate usability of direct marketing in the B2B sector on the example of a selected company based on established theoretical findings. As the output there are prepared proposals for possible implementation of direct marketing into the marketing processes of the chosen company. Results …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/me4lm/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2015
- Vedoucí: PhDr. Petr Váňa
- Oponent: Ing. Miloslav Vaňák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Vliv digitalizace na marketing firmy x
Le Le -
Marketing ve veřejném prostoru
Ayya Eldysheva -
Marketing fotbalového klubu SK Slavia Praha
Michal Sak -
Knižní marketing v případové studii společnosti Albatros Media, a. s. a jejích nakladatelských brandů
Sabina Minářová -
Marketing obcí a regionů
Emil Wedlich -
Marketingový mix maloobchodní prodejny
Kristýna Charvátová -
Marketingový a komunikační mix franšízy realitní kanceláře
Radim Vojta