Prostředí domova mládeže jako akcelerátor osobnostního růstu – Bc. Monika Špinarová
Bc. Monika Špinarová
Bachelor's thesis
Prostředí domova mládeže jako akcelerátor osobnostního růstu
Environment of the boarding house as an accelerator of personality growth
Anotácia:
Domov mládeže je typem školského zařízení, které primárně poskytuje ubytování. Současně ale představuje komplexní sociální organismus s velkým množstvím vzájemně provázaných sociálních zkušeností. Pro ubytované žáky a studenty je tak významným modelem sociálního soužití a chování. Výsledné zjištění, ke kterému se váže téma bakalářské práce, objasňuje, jakým způsobem a do jaké míry se podílí toto prostředí …viacAbstract:
A boarding house is an educational establishment that primarily provides accommodation. In addition, it forms a complex social organism with a large amount of interconnected social experience. Therefore, it is an important model of social coexistence and behaviour for accommodated students. The resulting finding, which is the subject of this bachelor’s thesis, explains how and up to which extent the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/l8rrm/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2021
- Vedúci: Mgr. Lenka Gulová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Denisa Denglerová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Teaching Assistant Training / Assistant for Schools
Práce na příbuzné téma
-
Prostředí domova mládeže a jeho sociální klima
Petra Kincová -
Unsupervised Machine Learning Methods for Behaviour Analysis and Anomaly Detection in University Environment
Pavel Strnad -
Non-verbal Salesperson Behaviour in the B2B Environment
Nico Thümler -
Benefits of CLIL from the Pupil’s Perspective
Adéla Dvořáková -
Rehearsal technique in teaching a pupil with Down syndrome in one-to-one English classes
Kateřina Birková -
The development of a Romani pupil's English learning strategies after six months of tutoring
Hana Bartlová