Marketingová strategie rozvoje komunikačních prostředků města Valašské Meziříčí – Bc. Karolína Gerhardtová
Bc. Karolína Gerhardtová
Diplomová práce
Marketingová strategie rozvoje komunikačních prostředků města Valašské Meziříčí
Marketing Strategy of Communication Means Development of Valašské Meziříčí Town
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na oblast komunikace veřejné správy se zaměřením na komunikační prostředky měst a obcí. V teoretické části práce je toto téma rozvinuto s pomocí odborných literárních pramenů. Cílem teoretické části je zformulovat poznatky o strategickém marketingu, marketingové komunikaci a marketingu měst a obcí. Druhá, tedy praktická část, se zaměřuje na analýzu současného stavu marketingových …víceAbstract:
This diploma thesis is focused on public administration area concentrating on communi-cation tools of cities and villages. This topic is detailed with a help of literitary specialized sources in theoretical part. A goal of theoretical part is to form strategic marketing knowledge of cities and villages. The second, it means practical part is focused on contemporary state analysis of marketing communications …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Radomila Soukalová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
GERHARDTOVÁ, Karolína. \textit{Marketingová strategie rozvoje komunikačních prostředků města Valašské Meziříčí}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/c7kncv/.
Jak správně citovat práci
Gerhardtová, Karolína. Marketingová strategie rozvoje komunikačních prostředků města Valašské Meziříčí. Zlín, 2021. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Online marketing pro online supermarket
Tereza Drtinová -
Komplexní regionální marketing vybrané obce Ústeckého kraje
Pavlína Fousová -
Marketingová komunikace města Vrbna pod Pradědem
Kateřina Horská -
Komunikace a spolupráce města Valtice s veřejností
Daniela Zentrichová -
Úloha marketingové komunikace v marketingovém řízení města a obce
Petra Svačinová -
Efektivita online nástrojů komunikace měst Rožnov p. R. a Val. Meziříčí
Jakub Mikuš -
Moderní marketingová komunikace vybraného města v oblasti cestovního ruchu
Lucie VARGOVÁ -
Marketingová komunikace obce
Kateřina ZLATUŠKOVÁ