Marketingová komunikace obchodu Piece of nature na sociálních sítích – Vilém Suchánek
Vilém Suchánek
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace obchodu Piece of nature na sociálních sítích
Marketing communication of the Piece of nature store on social networks
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací na sociálních sítích internetového obchodu Piece of nature. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy jako marketingový mix, komunikační mix a marketingová komunikace. Následně jsou popsány specifikace jednotlivých sociálních sítí jako Facebook, Instagram, Tiktok a Youtube. Pro tvorbu praktické části byli využity informace získané v teoretické …viacAbstract:
The bachelor thesis deals with the social media marketing communication of the online shop Piece of nature. The theoretical part explains basic concepts such as marketing mix, communication mix and marketing communication. Then the specifications of the different social networks such as Facebook, Instagram, Tiktok and Youtube are described. The information obtained in the theoretical part was used …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 3. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2024
- Vedúci: Ing. Michal Prokop, Ph.D.
- Oponent: Kateřina Klausová, externi
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SUCHÁNEK, Vilém. \textit{Marketingová komunikace obchodu Piece of nature na sociálních sítích}. Online. Bakalárska práca. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Faculty of Economics and Management. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/c7nkfg/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme:
Innovative Entrepreneurship
Práce na příbuzné téma
-
Lollard social networks: An analysis of heresy trial records from Kent (1511-1512)
Jan Král -
Influencer analysis on social networks
Tai Le Tan Huynh -
Social networks in hospitality
Ekaterina Kulikova -
Social Networks and Their Marketing Potential For Small and Medium Enterprises
Alonso Jan Hilgert dongo Soria -
Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na cestovní ruch
Gabriela Dvořáková -
Instagram marketing ve vybrané společnosti
Tomáš Pánek -
Instagram marketing ve vybrané společnosti
Ondřej Pabišta -
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková
Názov
Vložil
Vložené
Práva