Relaunch podnikového periodika k posílení image – Bc. Michal Novotný
Bc. Michal Novotný
Master's thesis
Relaunch podnikového periodika k posílení image
Relaunch of the Company's Magazine in order to facilitate image
Anotácia:
Diplomová práce „Relaunch podnikového periodika k posílení image“ se zabývá celkovou vydavatelskou změnou časopisu Českého statistického úřadu Statistika&My. Z hlediska typologie tisku v České republice se jedná o firemní časopis z oblasti státní správy na rozhraní B2B (bez zaměření na konečného spotřebitele v masovém měřítku), B2C (zaměřený na koncové zákazníky) a B2E (zaměřený na zaměstnance …viacAbstract:
The Thesis of “Relaunch of the company´s magazine in order to facilitate image “ deals with a complete change of a journal of Statistika&My of the Czech Statistical Office carried out by the publishing house. Concerning the press typology in the Czech Republic it is a company journal of public administration at the boundary among a B2B one (with no focus on the end customer at mass scale), a B2C …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/cw21h/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2014
- Vedúci: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
- Oponent: Mgr. Miloslava Kykalová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační audit firmy ČEVAK a.s. a návrh optimalizace interní a externí komunikace
Miluše Kalačová -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Radka Zemanová -
Analýza interní a externí komunikace ve vybraných hotelech
Nikola Klégrová -
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti
Barbora Kupcová -
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti
Petra Ritschelová -
Analýza externí komunikace ŠKODA AUTO, a.s. s důrazem na firemní image
Barbora Handlíková -
Projekt společenské odpovědnosti a její marketingové komunikace ve společnosti ETA a.s.
Renata Czyžová -
Metodiky a přínosy komunikace s koncovým zákazníkem
Nikola Jaurisová