Pracovní listy z českého jazyka pro nadané dítě ve 4.ročníku ZŠ – Mgr. Lucie Černá
Mgr. Lucie Černá
Bakalářská práce
Pracovní listy z českého jazyka pro nadané dítě ve 4.ročníku ZŠ
Worksheets for a Gifted Child in the 4th Grade of Primary School for Czech Classes
Anotace:
Bakalářská práce s názvem Pracovní listy z českého jazyka pro nadaného žáka ve 4. ročníku ZŠ se v teoretické části věnuje poznatkům o nadání, nadaných dětech, výchově a vzdělávání nadaných dětí. Praktická část obsahuje vytvořené pracovní listy vhodné do hodin českého jazyka ve čtvrtém ročníku ZŠ. Tyto listy jsou určeny pro nadaného žáka, který má již danou látku zvládnutou a má potřebu ji dále prohloubit …víceAbstract:
The thesis, entitled The Worksheets for a Gifted Child in the 4th Grade of Primary School for Czech Classes, deals with the knowledge concerning gift, gifted children and their education. The practical part of the thesis contains prepared worksheets suitable for classes of Czech language in the 4th Grade of Primary School. These worksheets are intended for a gifted pupil that has successfully managed …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/d4qay/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2009
- Vedoucí: Mgr. Radek Pospíšil
- Oponent: doc. PaedDr. Jana Škrabánková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Pedagogické asistentství českého jazyka a literatury pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Moravští Novokřtěnci – Hutterité, jejich životní styl , výchova a vzdělávání v minulosti a v současnosti.
Jan Gregr -
Institucionální zabezpečení a formy environmentální mimoškolní výchovy a vzdělávání
Lucie Zíková -
Antisemitismus a jeho projevy v české a německé společnosti (19. a 20. století)
Natálie Ochranová -
Výchova a vzdělávání dětí v mateřských školách a informační a komunikační technologie
Markéta Kašičková -
Odhalování potenciálu a rozvoj silných stránek u dětí z pohledu žáků, učitelů a rodičů
Markéta Hovorková -
Současný stav a budoucnost výchovy a vzdělávání dětí v oblasti připravenosti na mimořádné události a krizové situace
Matěj Glanc -
Výchova a vzdělávání ve skautingu a jejich možný vliv na žáky středních škol
Iveta Řezáčová -
Možnosti podpory a intervence v edukaci dětí s ADHD z pohledu institucionální a rodinné dimenze
Martin Doležal