Výuka češtiny jako cizího jazyka - specifika výuky čínsky hovořících studentů – Hana REDEREROVÁ
Hana REDEREROVÁ
Master's thesis
Výuka češtiny jako cizího jazyka - specifika výuky čínsky hovořících studentů
Teaching the czech language as a foreign language - the specifics of educating Chinese- speaking students
Abstract:
Diplomová práce se týká problematiky výuky českého jazyka na univerzitách v Číně. V jednotlivých kapitolách se zaměřuje na strategie používané ve výuce českého jazyka v Čínské lidové republice a celkově nejvíce a nejméně používaným strategiím čínskými studenty, kteří studují cizí jazyky. Věnuje se rozdílům ve výuce jazyků a zvolené metodologii, dále pak některým dílčím aspektům interkulturního vzdělání …moreAbstract:
This diploma thesis deals with the issue of teaching the Czech language at universities in China. The individual chapters focus on strategies used in Czech language teaching in the People's Republic of China and the most and least used strategies by Chinese students studying foreign languages. It deals with the differences in language teaching and the chosen methodology, as well as, some partial aspects …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 4. 2018
Thesis defence
- Date of defence: 21. 5. 2018
- Supervisor: doc. Mgr. Radek Čech, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
REDEREROVÁ, Hana. Výuka češtiny jako cizího jazyka - specifika výuky čínsky hovořících studentů. Ostrava, 2018. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of ArtsMaster programme / field:
Philology / Czech Language and Literature
Theses on a related topic
-
Strategie učení se jazyku a preference stylu učení se jazykům ve výuce anglického jazyka
Kateřina Hibšová -
Jak žáci odhadují význam slov ve výuce němčiny? Strategie učení se slovní zásobě v kooperaci
Barbora Al Ajeilat -
Strategie učení se anglickému jazyku u žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni ZŠ
Ivana BORZYKOVÁ -
Žákovské strategie k učení se ruskému jazyku
Apolena Procházková -
Strategie učení se cizímu jazyku u nevidomých studentů anglického jazyka jako cizího jazyka
Ivana Hovořáková -
Strategie učení se cizímu jazyku u řečové dovednosti mluvení u nadaných žáků gymnázia
Kateřina Kašpárková -
Strategie učení se studentů středních škol do předmětu biologie
Martina NEUWIRTHOVÁ -
Strategie učení se slovní zásoby mezi hráči MMORPG
Jakub SMRČKA