Bc. Michal Moricz

Master's thesis

Online marketingová komunikace společnosti Max Sport, s.r.o.

Online Marketing Communication of Max Sport Company
Abstract:
Diplomová práca sa venuje problematike online marketingovej komunikácie spoločnosti Max Sport, s.r.o. Táto zložka marketingového mixu značky nie je natoľko rozvinutá, v porovnaní s jej potenciálom. Preto je dôležité prácou zistiť jej aktuálny stav a na základe neho navrhnúť úpravy. Teoretická časť definuje online marketing ako celok a všetky jeho nástroje, ktoré aktuálne spoločnosť využíva. V praktickej …more
Abstract:
The diploma thesis deals with the issue of online marketing communication of the company Max Sport s.r.o. This component of the brand's marketing mix is not as developed as its potential. Therefore, it is important to find out the current state of the work and suggest adjustments based on it. The theoretical part defines online marketing as a whole and all its tools that the company currently uses …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2021

Thesis defence

  • Supervisor: PhDr. Tomáš Šula, PhD.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Moricz, Michal. Online marketingová komunikace společnosti Max Sport, s.r.o.. Zlín, 2021. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Master programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications