Online marketingová komunikace společnosti Max Sport, s.r.o. – Bc. Michal Moricz
Bc. Michal Moricz
Master's thesis
Online marketingová komunikace společnosti Max Sport, s.r.o.
Online Marketing Communication of Max Sport Company
Abstract:
Diplomová práca sa venuje problematike online marketingovej komunikácie spoločnosti Max Sport, s.r.o. Táto zložka marketingového mixu značky nie je natoľko rozvinutá, v porovnaní s jej potenciálom. Preto je dôležité prácou zistiť jej aktuálny stav a na základe neho navrhnúť úpravy. Teoretická časť definuje online marketing ako celok a všetky jeho nástroje, ktoré aktuálne spoločnosť využíva. V praktickej …moreAbstract:
The diploma thesis deals with the issue of online marketing communication of the company Max Sport s.r.o. This component of the brand's marketing mix is not as developed as its potential. Therefore, it is important to find out the current state of the work and suggest adjustments based on it. The theoretical part defines online marketing as a whole and all its tools that the company currently uses …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2021
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MORICZ, Michal. \textit{Online marketingová komunikace společnosti Max Sport, s.r.o.}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2021. Available from: https://theses.cz/id/c86wj0/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Moricz, Michal. Online marketingová komunikace společnosti Max Sport, s.r.o.. Zlín, 2021. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Obsahový marketing hudebních interpretů České republiky v online prostředí
Helena Skácelová -
Content Marketing via Online Media in Interior Design Market
Nina Jakešová -
Obsahový marketing v digitálním prostředí
Iveta Fotr Hejtyková -
Marketing vybraného portálu pro cestovatele
Renata Seidlerová -
Konstrukce propagačního videa v online marketingu
Alice Kravková -
Online marketing vybraného podniku/značky
Dominika Drbohlavová -
Email marketing jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Kristina Tarkina -
Email marketing jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Petr Jurkulák