Role asistenta pedagoga v procesu inkluzivního vzdělávání – Bc. Petra Havlíková, DiS.
Bc. Petra Havlíková, DiS.
Bachelor's thesis
Role asistenta pedagoga v procesu inkluzivního vzdělávání
The role of teachers assistant in the process of inclusive education
Abstract:
Bakalářská práce si klade za cíl zhodnotit přínos asistenta pedagoga v procesu inkluzivního vzdělávání dítěte či žáka se speciálními vzdělávacími potřebami. Zhodnocení vyplývá ze studia odborné literatury a z vlastních názorů asistentů pedagoga, které byly získány pomocí kvalitativního výzkumu. Bakalářská práce je rozdělena do tří kapitol, první a druhou kapitolu tvoří tři podkapitoly a třetí kapitolu …moreAbstract:
The bachelor thesis aims to evaluate benefits of teaching assistant in the process of inclusive education of child or pupil with special education needs. The evaluation is based on study of scientific articles and feedback from iterviewed teaching assistants. The thesis is divided into three chapters; first and second chapters have three subchapters and third chapter has four subchapters. The first …moreKeywords
Inkluze mateřská škola základní škola žák se speciálními vzdělávacími potřebami podpůrná opatření pedagog asistent pedagoga spolupráce komunikace podpora inclusion nursery school primary school pupil with special education needs supportive measures teacher teaching asssistant cooperation comunication support
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 4. 2018
Identifier:
https://is.muni.cz/th/crsuv/
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2018
- Supervisor: doc. PhDr. Mgr. Dagmar Opatřilová, Ph.D.
- Reader: PhDr. Mgr. Dana Zámečníková, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Special Education / Special Education
Theses on a related topic
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ