Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na poptávku a image firmy – Bc. David Randák
Bc. David Randák
Bakalářská práce
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na poptávku a image firmy
Integrated marketing communication and its impact on the demand and the company’s image
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá integrovanou marketingovou komunikací, která ovlivňuje image firmy a poptávku po statcích, které firma na trhu nabízí. Teoretická část obsahuje základní vymezení marketingu, lidských přání a potřeb, věnuje se integrované marketingové komunikaci a detailněji popisuje jednotlivé metody, které využívá. Definuje a rozebírá image a končí teoretickými poznatky týkajících se SWOT …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the integrated marketing communication, which affects the company's image and the demand for products that the company offers on the market. The theoretical part contains the basic definition of marketing, human desires and needs, integrated marketing communication, and describes each of the methods in a detailed way. It defines and discusses the image and ends with the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ih24v/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2017
- Vedoucí: Ing. Pavel Klička
- Oponent: Ing. Miloslav Šašek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček