Zhodnocení marketingové komunikace farmářských trhů – Kateřina Turková
Kateřina Turková
Bachelor's thesis
Zhodnocení marketingové komunikace farmářských trhů
The evaluation of Marketing communicatio in Farmers´Markets
Abstract:
Tématem bakalářské práce je zhodnocení marketingové komunikace farmářských trhů a zhodnocení vnímání farmářských trhů návštěvníky. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je obsažena historie farmářských trhů v Praze a její novodobá historie. Specificky je zaměřená na trhy na „Kulaťáku“ a „Jiřáku“. Dalším bodem je definice trhů jako takových, stručné informace o pravidlech …moreAbstract:
The topic of this bachelor thesis is the evaluation of marketing communication in farmer´s markets and the evaluation of farmer´s markets from the consumer´s view. The work is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part covers the history of farmer´s markets and its modern development in Prague. Specifically, it is focused on farmer´s markets „Kulaťák“ and „Jiřák“. It includes …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 3. 2018
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Stanislav Rojík, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
TURKOVÁ, Kateřina. \textit{Zhodnocení marketingové komunikace farmářských trhů}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2018. Available from: https://theses.cz/id/c9vxyc/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / field:
Economics Policy and Administration / Public Administration and Regional Development
Theses on a related topic
-
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Segment LOHAS a nabídka regionálních gastronomických produktů Karlovarského kraje se zaměřením na farmářské trhy
Martina Borýsková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights