Zhodnocení marketingové komunikace farmářských trhů – Kateřina Turková
Kateřina Turková
Bakalářská práce
Zhodnocení marketingové komunikace farmářských trhů
The evaluation of Marketing communicatio in Farmers´Markets
Anotace:
Tématem bakalářské práce je zhodnocení marketingové komunikace farmářských trhů a zhodnocení vnímání farmářských trhů návštěvníky. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je obsažena historie farmářských trhů v Praze a její novodobá historie. Specificky je zaměřená na trhy na „Kulaťáku“ a „Jiřáku“. Dalším bodem je definice trhů jako takových, stručné informace o pravidlech …víceAbstract:
The topic of this bachelor thesis is the evaluation of marketing communication in farmer´s markets and the evaluation of farmer´s markets from the consumer´s view. The work is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part covers the history of farmer´s markets and its modern development in Prague. Specifically, it is focused on farmer´s markets „Kulaťák“ and „Jiřák“. It includes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 3. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Stanislav Rojík, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Segment LOHAS a nabídka regionálních gastronomických produktů Karlovarského kraje se zaměřením na farmářské trhy
Martina Borýsková
Název
Vložil
Vloženo
Práva