Analýza a návrh zlepšení marketingové strategie firmy Notino na německém trhu – Julie Polachová
Julie Polachová
Master's thesis
Analýza a návrh zlepšení marketingové strategie firmy Notino na německém trhu
The analysis and possible improvements of the marketing strategy of the company Notino on the German market
Anotácia:
Cílem diplomové práce je analyzovat současnou marketingovou strategii firmy Notino na německém trhu a následně navrhnout potenciální zlepšení. Práce je členěna do šesti kapitol. První kapitola představuje e-shop Notino. Ve druhé kapitole je přiblížen online beauty průmysl obecně a v Německu. Třetí kapitola obsahuje jednotlivé situační analýzy – Porterovu analýzu pěti sil, PESTE analýzu a analýzu SWOT …viacAbstract:
The aim of the diploma thesis is to analyse the marketing strategy of the company Notino on the German market as well as to suggest possible future improvements. The thesis is composed of six parts. The first part introduces e-shop Notino. The second one describes online beauty industry generally and in Germany. The third part includes situation analysis – Porter’s five forces analysis, PESTE analysis …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 9. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/79464
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2020
- Vedúci: Miroslava Zamykalová
- Oponent: Tereza Ročková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/79464
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie využívání online komunikačních kanálů Ústřední knihovny Filozofické fakulty Masarykovy univerzity
Anna Cheblokova -
Online marketingová strategie vybraného podniku
Eliška Konečná -
Návrh online marketingové strategie firmy s ohledem na etické aspekty
Ladislav Hanek -
Návrh marketingové strategie s využitím nástrojů online marketingu
Jana Kocourková -
Marketingová strategie online vzdělávacích kurzů
Kristýna Suchá -
Marketingová strategie online projektu v auto-moto odvětví
Václav Nechyba -
Online marketingová strategie vybrané zdravotní pojišťovny v České republice
Jan Vácha -
Online marketing kulturního sektoru. Návrh online marketingové strategie vybraného divadla
Olga Havlíčková