Julie Polachová

Master's thesis

Analýza a návrh zlepšení marketingové strategie firmy Notino na německém trhu

The analysis and possible improvements of the marketing strategy of the company Notino on the German market
Anotácia:
Cílem diplomové práce je analyzovat současnou marketingovou strategii firmy Notino na německém trhu a následně navrhnout potenciální zlepšení. Práce je členěna do šesti kapitol. První kapitola představuje e-shop Notino. Ve druhé kapitole je přiblížen online beauty průmysl obecně a v Německu. Třetí kapitola obsahuje jednotlivé situační analýzy – Porterovu analýzu pěti sil, PESTE analýzu a analýzu SWOT …viac
Abstract:
The aim of the diploma thesis is to analyse the marketing strategy of the company Notino on the German market as well as to suggest possible future improvements. The thesis is composed of six parts. The first part introduces e-shop Notino. The second one describes online beauty industry generally and in Germany. The third part includes situation analysis – Porter’s five forces analysis, PESTE analysis …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 9. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 5. 2020
  • Vedúci: Miroslava Zamykalová
  • Oponent: Tereza Ročková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/79464