Výuka umělé inteligence v hodinách informatiky pro střední školy – Bc. Markéta Ševelová
Bc. Markéta Ševelová
Master's thesis
Výuka umělé inteligence v hodinách informatiky pro střední školy
Teaching Artificial Intelligence in Computer Science Classes for Secondary Schools
Abstract:
Diplomová práce se zaměřuje na analýzu současného stavu výuky umělé inteligence na českých středních školách s cílem zhodnotit existující programy, materiály a zdroje. Praktickým výstupem diplomové práce jsou vzdělávací materiály ve formě prezentací, pracovních listů a metodik. Navržené materiály byly otestovány ve výuce. Výsledky hodnocení ukazují, že vytvořené materiály poskytují užitečné nástroje …moreAbstract:
The master's thesis focuses on analyzing the current state of artificial intelligence education in Czech high schools to evaluate existing programs, materials, and resources. The practical output of the thesis consists of educational materials in the form of presentations, worksheets, and methodologies. The proposed materials were tested in teaching. The evaluation results indicate that the created …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 12. 2023
Identifier:
https://is.muni.cz/th/evzq7/
Thesis defence
- Date of defence: 14. 2. 2024
- Supervisor: RNDr. Jaroslav Pelikán, Ph.D.
- Reader: Mgr. Tomáš Foltýnek, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasaryk University
Faculty of InformaticsMaster programme / field:
Informatics for secondary school teachers / Teacher of Informatics and IT administrator
Theses on a related topic
-
Digitální kompetence učitelů v kontextu vzdělávacích potřeb informační společnosti: případová studie Masarykovy ZŠ Lanžhot
Tereza Kořínková -
Informační gramotnost a digitální kompetence vysokoškolských studentů na spektru autismu: kvalitativní výzkumná sonda na Masarykově univerzitě
Kristýna Světnicová -
Rozvoj kompetence digitální ve vzdělávací oblasti Informatika
Robert STRAKOŠ -
Digitální kompetence v empirickém nahlédnutí: vícečetná případová studie
Vojtěch Hamerský -
Percipované kompetence žáků 2. stupně ZŠ při práci s digitálními technologiemi
Denisa Freithová -
Umělá inteligence ve výuce biologie na 2. stupni ZŠ a SŠ
Lucie MATĚJIČNÁ -
Mysl, jazyk, obraz – možnosti a limity umělé inteligence v roce 2023
Vít Švestka -
Využití umělé inteligence v marketingových procesech
Kateryna Narusevych