Podnikatelský plán pro vybranou malou firmu v průmyslovém odvětví – Zuzana Kšírová
Zuzana Kšírová
Master's thesis
Podnikatelský plán pro vybranou malou firmu v průmyslovém odvětví
Abstract:
Tato práce se zabývá návrhem podnikatelského plánu pro malou, již existující firmu. Podkladem pro zpracování je komplexní analýza interních a externích faktorů okolí. Velký důraz byl kladen zejména na analýzy, abych byla schopna utvořit ucelený obraz o společnosti. Cílem je vytvořit dokument, který by měl ujasnit stávající pozici podniku, její cíle do budoucna a potřebné aktivity a prostředky k dosažení …moreAbstract:
Tato práce se zabývá návrhem podnikatelského plánu pro malou, již existující firmu. Podkladem pro zpracování je komplexní analýza interních a externích faktorů okolí. Velký důraz byl kladen zejména na analýzy, abych byla schopna utvořit ucelený obraz o společnosti. Cílem je vytvořit dokument, který by měl ujasnit stávající pozici podniku, její cíle do budoucna a potřebné aktivity a prostředky k dosažení …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2017
Identifier:
http://theses.cz/id/cah2su/
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2017
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KŠÍROVÁ, Zuzana. \textit{Podnikatelský plán pro vybranou malou firmu v~průmyslovém odvětví}. Online. Master's thesis. Praha: Czech Technical University in Prague, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2017. Available from: https://theses.cz/id/cah2su/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Master programme:
Řízení rozvojových projektů
Theses on a related topic
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and Their Marketing Potential For Small and Medium Enterprises
Alonso Jan Hilgert dongo Soria