Podnikatelský plán pro vybranou malou firmu v průmyslovém odvětví – Zuzana Kšírová
Zuzana Kšírová
Diplomová práce
Podnikatelský plán pro vybranou malou firmu v průmyslovém odvětví
Anotace:
Tato práce se zabývá návrhem podnikatelského plánu pro malou, již existující firmu. Podkladem pro zpracování je komplexní analýza interních a externích faktorů okolí. Velký důraz byl kladen zejména na analýzy, abych byla schopna utvořit ucelený obraz o společnosti. Cílem je vytvořit dokument, který by měl ujasnit stávající pozici podniku, její cíle do budoucna a potřebné aktivity a prostředky k dosažení …víceAbstract:
Tato práce se zabývá návrhem podnikatelského plánu pro malou, již existující firmu. Podkladem pro zpracování je komplexní analýza interních a externích faktorů okolí. Velký důraz byl kladen zejména na analýzy, abych byla schopna utvořit ucelený obraz o společnosti. Cílem je vytvořit dokument, který by měl ujasnit stávající pozici podniku, její cíle do budoucna a potřebné aktivity a prostředky k dosažení …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2017
Identifikátor:
http://theses.cz/id/cah2su/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2017
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KŠÍROVÁ, Zuzana. \textit{Podnikatelský plán pro vybranou malou firmu v~průmyslovém odvětví}. Online. Diplomová práce. Praha: České vysoké učení technické v Praze, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/cah2su/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Magisterský studijní program:
Řízení rozvojových projektů
Práce na příbuzné téma
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Networks and Their Marketing Potential For Small and Medium Enterprises
Alonso Jan Hilgert dongo Soria