Návrh na zavedení CRM systému v obchodní firmě – Klára Dvořáková
Klára Dvořáková
Master's thesis
Návrh na zavedení CRM systému v obchodní firmě
Design for the CRM System Implementation in the Retail Company
Abstract:
Cílem diplomové práce je zjistit aktuální skladbu zákazníků společnosti působící na průmyslovém trhu a na základě těchto zjištění navrhnout nové marketingové aktivity k rozvíjení vztahů se zákazníky. Práce je členěna do několika kapitol. V teoretické části jsou představeny základní pojmy týkající se CRM. Dále následuje charakteristika společnosti. V analytické části jsou prezentovány výsledky výzkumu …moreAbstract:
The aim of thesis is to find out an actual structure of customers of industrial company and design a new marketing activities for customer relationship management. The thesis is divided to a few chapters. In theoretic part there are describe basic terms related to the CRM. Then there is a characteristic of company. Results of the research from secondary datas are presented in the analytic part. There …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2018
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/127766
Thesis defence
- Date of defence: 29. 5. 2018
- Supervisor: Jana Valečková
- Reader: Hana Šůstková
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane