Bc. Jan Turek

Diplomová práce

Projekt marketingové komunikace vybraného eventu

Project of Marketing Communication for the Selected Event
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá návrhem marketingové komunikace pro lokální hudební festival a je rozdělena na teoretickou a praktickou část, která je rozčleněna na část analytickou a projektovou. Teoretická část je zaměřena na literární rešerši pro oblast marketingové komunikace. Tyto informace jsou použity jako základ pro praktickou část práce. Praktická část obsahuje charakteristiku festivalu, analýzu …více
Abstract:
This thesis deals with the design of marketing communication for a local music festival and is divided into theoretical and practical parts, which are divided into analytical and project parts. The theoretical part focuses on the literature search for marketing communication. This information serves as the basis for the practical part of the thesis. The practical part includes the characteristics of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Turek, Jan. Projekt marketingové komunikace vybraného eventu. Zlín, 2024. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Magisterský studijní program / obor:
Management a marketing / Marketing management