Implementace systému CRM ve společnosti Jablonex Group, a.s. – Ing. Karolína Mandelíková
Ing. Karolína Mandelíková
Bachelor's thesis
Implementace systému CRM ve společnosti Jablonex Group, a.s.
The Implementation of the CRM System in JABLONEX GROUP, inc. company
Abstract:
Tato bakalářská práce se věnuje problematice řízení vztahů se zákazníky. Teoretická část práce popisuje podstatu a vývoj CRM. Praktická část analyzuje současný stav řízení vztahů se zákazníky ve společnosti JABLONEX GROUP a.s. Cílem této práce je návrh postupu při implementaci systému CRM.Abstract:
This bachelor work presents the Customer relationship managment. In the theoretical part, there is described the core of CRM and its development. In the practical part, there is analysed the present state of CRM in the JABLONEX GROUP inc. company. The aim of this work is to suggest a process of implementation of the CRM system.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 5. 2008
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2008
- Supervisor: Ing. et Ing. Radim Keřt, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MANDELÍKOVÁ, Karolína. \textit{Implementace systému CRM ve společnosti Jablonex Group, a.s.}. Online. Bachelor's thesis. Pardubice: University of Pardubice, Faculty of Economics and Administration. 2008. Available from: https://theses.cz/id/cbke8v/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Mandelíková, Karolína. Implementace systému CRM ve společnosti Jablonex Group, a.s.. Pardubice, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniversity of Pardubice
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
Economics and Management / Enterprise Management
Theses on a related topic
-
Řízení vztahu se zákazníky v malém a středním podnikání
Adéla Langerová -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Max Vagner -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Samuel Trstenský -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Baumruk -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Valeriya Sementsova -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Brych -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Jan Herink -
Řízení vztahu se zákazníky v oblasti realitních služeb
Michaela Kratochvilová