Bc. Zuzana Neubertová

Master's thesis

Sociální sítě: geneze, síla komunit a jejich využití v marketingové komunikaci

Social network: genesis, power of communities and usage in marketing communication
Abstract:
V práci je řešen problém internetové reklamy na sociálních sítích. V teoretické části je práce zaměřena na online marketing, jeho nástroje a jeho využití. Dalším důležitým prvkem práce je definice internetové reklamy a její srovnání s tradičními reklamními médii. Dále poukazuje na výhody a nevýhody reklamy na internetu a v jakých formách se na sociálních sítích vyskytuje. Další zaměření této práce …more
Abstract:
In this work, the problem of the internet advertising on the social networks is being solved. The teoretic part of this work is specialized on the online marketing, its tools and its usage. The next important part is a definition of the internet advertising and its comparison with the traditional advertising media. Additionaly it points out to the benefits and disavantages of the advertisement on the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 15. 6. 2011
  • Supervisor: Mgr. Zdenka Chocholoušová
  • Reader: Mgr. Michal Tomčík, PhD.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication