Šárka Kymlová

Master's thesis

Green marketing

Green marketing
Abstract:
Diplomová práce seznamuje čtenáře se základními pojmy týkající se nového směru v marketingu -- tzv. green marketingu. Ukazuje na jeho specifika, popisuje jeho vývoj a možnosti aplikace, včetně často se opakujících chyb. Snaží se poskytnout ucelený pohled na danou problematiku.
Abstract:
The thesis acquaints readers with the basic ideas of a new trend in marketing -- green marketing. It points out its particularities, historical evolution and potential application, including warning about common mistakes. The thesis aspires to bring an overview of the topic.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 1. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 16. 9. 2009
  • Supervisor: Marcela Zamazalová
  • Reader: Jan Koudelka

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/15072

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management