Grafomotorické dovednosti nadaných žáků v elementárním ročníku – Barbora UMLAUFOVÁ
Barbora UMLAUFOVÁ
Master's thesis
Grafomotorické dovednosti nadaných žáků v elementárním ročníku
Graphomotoric skills of gifted pupils in elementary grade
Abstract:
Diplomová práce se zabývá grafomotorickými dovednostmi nadaných žáků v elementárním ročníku. Teoretická část práce seznamuje čtenáře s charakteristikou žáka mladšího školního věku. Tato kapitola se soustřeďuje na školní zralost, tělesný vývoj a rozvoj motoriky, vývoj poznávacích procesů, emocionální vývoj a socializaci žáka. Vyzdvihli jsme důležitost dětské kresby, která je úzce spojena s grafomotorikou …moreAbstract:
The Diploma thesis deals with the graphomotoric skills of gifted pupils in elementary grade. The theoretical part acquaints the reader with the characteristics of younger school age. This chapter focuses on school readiness, physical development and the development of motor skills, the development of cognitive processes, emotional development and socialization of the pupil. We stressed the importance …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2014
Accessible from:: 14. 4. 2014
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Martina Fasnerová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
UMLAUFOVÁ, Barbora. Grafomotorické dovednosti nadaných žáků v elementárním ročníku. Olomouc, 2014. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 14.4.2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 14. 4. 2014 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teaching at Primary and Lower Secondary Schools / Teaching primary school classes 1 through 5
Theses on a related topic
-
Srovnání výtvarných projektových řad ve volnočasových aktivitách (mladší školní věk, starší školní věk, adolescent)
Ilona Abrahamová -
Vybrané možnosti hudebních aktivit ve školní družině pro mladší školní věk
Daniela VLAŽNÁ -
Vliv cvičení jógy ve školní družině na flexibilitu dětí 1.-3. třídy ( mladší školní věk)
Roberta TÝČOVÁ -
Mladší školní věk - bezpečí ve virtuálním prostoru
Ludvík Panny -
Spojovací výrazy v dětské řeči: mladší školní věk
Adéla Kašparová -
Rozvoj hudebního cítění u dětí (mladší školní věk) pomocí vybraných hudebních aktivit
Alice KOTALÍKOVÁ -
METODIKA INLINE BRUSLENÍ PRO MLADŠÍ ŠKOLNÍ VĚK
Viktor MALÝ -
Prevence rizikového chování pro mladší školní věk
David JAKEŠ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights