Grafomotorické dovednosti nadaných žáků v elementárním ročníku – Barbora UMLAUFOVÁ
Barbora UMLAUFOVÁ
Master's thesis
Grafomotorické dovednosti nadaných žáků v elementárním ročníku
Graphomotoric skills of gifted pupils in elementary grade
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá grafomotorickými dovednostmi nadaných žáků v elementárním ročníku. Teoretická část práce seznamuje čtenáře s charakteristikou žáka mladšího školního věku. Tato kapitola se soustřeďuje na školní zralost, tělesný vývoj a rozvoj motoriky, vývoj poznávacích procesů, emocionální vývoj a socializaci žáka. Vyzdvihli jsme důležitost dětské kresby, která je úzce spojena s grafomotorikou …viacAbstract:
The Diploma thesis deals with the graphomotoric skills of gifted pupils in elementary grade. The theoretical part acquaints the reader with the characteristics of younger school age. This chapter focuses on school readiness, physical development and the development of motor skills, the development of cognitive processes, emotional development and socialization of the pupil. We stressed the importance …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2014
Zverejniť od: 14. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: PhDr. Martina Fasnerová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
UMLAUFOVÁ, Barbora. Grafomotorické dovednosti nadaných žáků v elementárním ročníku. Olomouc, 2014. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 14.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 14. 4. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teaching at Primary and Lower Secondary Schools / Teaching primary school classes 1 through 5
Práce na příbuzné téma
-
Srovnání výtvarných projektových řad ve volnočasových aktivitách (mladší školní věk, starší školní věk, adolescent)
Ilona Abrahamová -
Vybrané možnosti hudebních aktivit ve školní družině pro mladší školní věk
Daniela VLAŽNÁ -
Vliv cvičení jógy ve školní družině na flexibilitu dětí 1.-3. třídy ( mladší školní věk)
Roberta TÝČOVÁ -
Mladší školní věk - bezpečí ve virtuálním prostoru
Ludvík Panny -
Spojovací výrazy v dětské řeči: mladší školní věk
Adéla Kašparová -
Rozvoj hudebního cítění u dětí (mladší školní věk) pomocí vybraných hudebních aktivit
Alice KOTALÍKOVÁ -
METODIKA INLINE BRUSLENÍ PRO MLADŠÍ ŠKOLNÍ VĚK
Viktor MALÝ -
Prevence rizikového chování pro mladší školní věk
David JAKEŠ
Názov
Vložil
Vložené
Práva