Význam public relations v integraci marketingových komunikací a jeho vliv na efektivitu dalších nástrojů marketingových komunikací – Bc. Barbora Vojkovská
Bc. Barbora Vojkovská
Diplomová práce
Význam public relations v integraci marketingových komunikací a jeho vliv na efektivitu dalších nástrojů marketingových komunikací
The Importance of Public Relations in the Integration of Marketing Communications and its Impact on the Effectiveness of Other Marketing Communications Tools
Anotace:
Tématem práce je prozkoumat význam public relations v integraci marketingových komu-nikací a jeho vliv na efektivitu dalších nástrojů marketingových komunikací se zaměřením na podporu image firmy prostřednictvím sociálních kampaní. V teoretické části jsou sou-středěny odborné poznatky z oblasti marketingových komunikací a public relations. Tyto poznatky tvoří základ marketingového výzkumu. V praktické …víceAbstract:
The theme of this thesis is to investigate the importance of public relations in the integrati-on of marketing communications and its impact on the effectiveness of other instruments of marketing communications aimed at promoting the corporate image through social ca-mpaigns. The theoretical part of this thesis is focused on expertise in the field of marketing communications and public relations. These …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2013
Zveřejnit od: 19. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VOJKOVSKÁ, Barbora. \textit{Význam public relations v integraci marketingových komunikací a jeho vliv na efektivitu dalších nástrojů marketingových komunikací}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/cbxwb6/.
Jak správně citovat práci
Vojkovská, Barbora. Význam public relations v integraci marketingových komunikací a jeho vliv na efektivitu dalších nástrojů marketingových komunikací. Zlín, 2013. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 19.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 19. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček