Bc. Barbora Vojkovská

Master's thesis

Význam public relations v integraci marketingových komunikací a jeho vliv na efektivitu dalších nástrojů marketingových komunikací

The Importance of Public Relations in the Integration of Marketing Communications and its Impact on the Effectiveness of Other Marketing Communications Tools
Abstract:
Tématem práce je prozkoumat význam public relations v integraci marketingových komu-nikací a jeho vliv na efektivitu dalších nástrojů marketingových komunikací se zaměřením na podporu image firmy prostřednictvím sociálních kampaní. V teoretické části jsou sou-středěny odborné poznatky z oblasti marketingových komunikací a public relations. Tyto poznatky tvoří základ marketingového výzkumu. V praktické …more
Abstract:
The theme of this thesis is to investigate the importance of public relations in the integrati-on of marketing communications and its impact on the effectiveness of other instruments of marketing communications aimed at promoting the corporate image through social ca-mpaigns. The theoretical part of this thesis is focused on expertise in the field of marketing communications and public relations. These …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2013
Accessible from:: 19. 4. 2013

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Ing. Olga Jurášková, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Vojkovská, Barbora. Význam public relations v integraci marketingových komunikací a jeho vliv na efektivitu dalších nástrojů marketingových komunikací. Zlín, 2013. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 19.4.2013

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 19. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe