Marketingový výzkum českého trhu s biopotravinami – Pavlína Pacltová
Pavlína Pacltová
Bakalářská práce
Marketingový výzkum českého trhu s biopotravinami
Marketing research of organic food market in Czech republic
Anotace:
Bakalářská práce "Marketingový výzkum českého trhu s biopotravinami" se zabývá spotřebitelským průzkumem trhu České Republiky o povědomí biopotravin. Cílem je zjistit postoje českých spotřebitelů k biopotravinám a zanalyzovat jejich nákupní zvyklosti. Kromě toho bych ráda zjistila, jaké mají spotřebitelé povědomí o společnosti Country Life, kterou jsem si vybrala pro srovnání svého výzkumu. Na základě …víceAbstract:
This thesis "Marketing research of organic food market in Czech republic" deals with consumer research on the Czech market awareness of organic food. The aim is to identify the attitude of Czech consumers to organic food and to analyze their buying habits. In addition, I would like to find out, what are awareness consumers of company Country Life, which I have chosen to compare my research. Based on …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 10. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/26699
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2011
- Vedoucí: Milan Postler
- Oponent: Přemysl Průša
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/26699
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Vývoj ekologického zemědělství v ČR a koncept Organic 3.0
Adéla Balogová -
Vývoj ekologického zemědělství v ČR a koncept Organic 3.0
Nikola Gavendová -
Vývoj ekologického zemědělství v ČR a koncept Organic 3.0
Barbora Dvořáková -
Current state of organic production, manufacturing and availability of organic food in Ústí region
Karolína Malá -
Key factors for the feasibility of a business plan to diversify activities in the field of processing meat and meat products from organic production
Polina Zinoveva -
Organic Food Market as an oportunity for SME
Nikola Laňková -
Ekologické zemědělství - právní aspekty
Kateřina Čerešňáková -
Srovnání rozvoje ekologického zemědělství ve Švédském království a České republice v letech 2000–2020
Božena Purmenská