Rozvoj čtenářských dovedností na 1. stupni základní školy pomocí tvořivých metod a her – Eva Hanušová
Eva Hanušová
Diplomová práce
Rozvoj čtenářských dovedností na 1. stupni základní školy pomocí tvořivých metod a her
Development of Reading Skills through Creative Methods and Games at Primary Schools
Anotace:
Diplomová práce se zabývá čtenářskou gramotností a metodami ve výuce čtení na 1. stupni základní školy. V teoretické části diplomová práce vysvětlí pojmy z oblasti čtenářství, mezi které patří čtení, čtenář, čtenářská gramotnost apod. Dále představí didaktickou hru a seznámí s metodami ve výuce čtení na 1. stupni ZŠ. Praktická část bude věnována porovnání výsledků žáků učících se analyticko-syntetickou …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the reading literacy and methods of teaching reading at primary school level. The theoretical part explains fundamental terminology of reading skills, including terms such as reading, reader and reading literacy etc. The thesis will also give an in depth introduction of educational games and the key methods of teaching primary school level pupils how to read. The practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 6. 2019
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM5978
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 8. 2019
- Vedoucí: Mgr. Iva Košek Bartošová, Ph.D.
- Oponent: doc. PhDr. Marta Faberová, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HANUŠOVÁ, Eva. \textit{Rozvoj čtenářských dovedností na 1. stupni základní školy pomocí tvořivých metod a her}. Online. Diplomová práce. Hradec Králové: Univerzita Hradec Králové, Pedagogická fakulta. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/cca73b/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 14. 9. 2019 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Sfumato versus analyticko-syntetická metoda čtení
Jana SKRBKOVÁ -
Analyticko-syntetická metoda výuky počátečního čtení v soudobé škole a její proměna
Eva PAULEROVÁ -
Čtenářská gramotnost žáků na konci 1. vzdělávacího období ve vztahu k vyučovací metodě
Jana Kalinová -
Využití analyticko-syntetické metody a metody Sfumato při práci s žáky s parciálními poruchami
Lucie ŠROMOVÁ -
Deskripce základních rozdílů žáků s dyslexií a běžné populace z hlediska čtení s porozuměním a základních logických úvah.
Ivana CIBULKOVÁ -
Vliv čtenářské dílny na rozvíjení čtení s porozuměním u dětí v logopedické třídě ZŠ.
Olga Ondrušová -
Hodnocení učebnice: čtení s porozuměním v angličtině pro žáky s dyslexií
Martin Kubíček -
Čtení s porozuměním u žáků 5. ročníku ZŠ
Kristýna RYŠKOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva