Projekt marketingové komunikace firmy ŘEMPO VEGA, s.r.o. zaměřený na maloobchodní prodejnu – Bc. Zuzana VACULÍKOVÁ, DiS.
Bc. Zuzana VACULÍKOVÁ, DiS.
Diplomová práce
Projekt marketingové komunikace firmy ŘEMPO VEGA, s.r.o. zaměřený na maloobchodní prodejnu
The project of marketing communications focused on retail store of company ŘEMPO VEGA, Ltd.
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá návrhem marketingové komunikace zaměřené na nově vybudovanou maloobchodní prodejnu firmy ŘEMPO VEGA. Cílem projektu je zvýšení povědomí o firmě, nalezení nové skupiny zákazníků na spotřebitelském trhu a zvýšení spo-kojenosti stávajících zákazníků. V teoretické části je obecně popsána problematika marke-tingové komunikace a jejich nástrojů. Je zde nastíněn teoretický základ …víceAbstract:
This thesis deals with a project of marketing communications aimed at the newly built retail store of company ŘEMPO VEGA. The project aims to increase awareness of the company, find new groups of customers in the consumer market and increasing the satisfaction of existing customers. In the theoretical part the issue of marketing communications and their instruments is generally described. It also outlines …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2010
Identifikátor:
15377
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2010
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VACULÍKOVÁ, Zuzana. \textit{Projekt marketingové komunikace firmy ŘEMPO VEGA, s.r.o. zaměřený na maloobchodní prodejnu}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/ccicnc/.
Jak správně citovat práci
VACULÍKOVÁ, Zuzana. Projekt marketingové komunikace firmy ŘEMPO VEGA, s.r.o. zaměřený na maloobchodní prodejnu. Zlín, 2010. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Marketingová komunikace vybrané hudební kapely
Nikola Muchová -
Online marketingová komunikace vybrané společnosti
Lucie Miková