Public relations při řešení krizové komunikace – Ing. Michaela Rozálie Ponikelská
Ing. Michaela Rozálie Ponikelská
Bakalářská práce
Public relations při řešení krizové komunikace
Public relations and its role in crisis communication
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá public relations a jeho rolí při řešení krizové komunikace. Vysvětluje podstatu oboru public relations, krizovou komunikaci, a význam interní komunikace při jejím řešení. Dále také popisuje druhy a fáze krizové situace. Rozpracovává nástroje public relations a jejich využití při samotném krizovém komunikování. Aplikační část pak prostřednictvím poznatků z teoretické …víceAbstract:
This bachelor thesis is about public relations and its role in crisis communication. It explains the essence of public relations, crisis communication and the importance of internal communication when dealing with the crisis. The work also describes different types and phases of a crisis situation. It analyses public relations tools and their use during the crisis communication. The aim of the practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/lgy08/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2014
- Vedoucí: Mgr. Miloslava Kykalová
- Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Public relations vybrané neziskové organizace
Veronika Hašková -
Využití nástrojů Public relations ve vybrané společnosti
Veronika Krajčová -
Nástroje Public Relations a jejich vliv na image firem v IT prostředí
Michaela Gavendová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Tomáš Rataj -
Etika v public relations
Adéla Vaverová -
Využívání public relations a dalších nástrojů v marketingové komunikaci firmy
Nhung Quachová -
Public relations státního podniku Povodí Vltavy
Veronika Volfová -
Public relations a politické strany
David Janda