Měření spokojenosti občanů s marketingovými aktivitami obce Ratiboř – Andrea ČABLÍKOVÁ
Andrea ČABLÍKOVÁ
Bakalářská práce
Měření spokojenosti občanů s marketingovými aktivitami obce Ratiboř
Marketing Satisfaction Survey of the Residents of the Ratibor Village
Anotace:
Tato práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část je zaměřena na marketing měst a obcí, marketingové prostředí a marketingový výzkum. V praktické části je zpracována stručná charakteristika obce, poté provedena analýza marketingového prostředí. Základem této části je primární marketingový výzkum uskutečněn prostřednictvím dotazníkového šetření. Toto šetření je zaměřeno …víceAbstract:
This work has been divided into two sections, one of them being theoretical and the other practical. The theoretical section focuses on marketing of cities and villages, the marketing environment and marketing research. A brief characterization of the village and its marketing environment analysis have been dealt with in the practical part which is based on the primary marketing research. This research …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 12. 2010
Identifikátor:
17881
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ČABLÍKOVÁ, Andrea. Měření spokojenosti občanů s marketingovými aktivitami obce Ratiboř. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 10. 12. 2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Vliv digitalizace na marketing firmy x
Le Le -
Marketing ve veřejném prostoru
Ayya Eldysheva -
Marketing fotbalového klubu SK Slavia Praha
Michal Sak -
Knižní marketing v případové studii společnosti Albatros Media, a. s. a jejích nakladatelských brandů
Sabina Minářová -
Marketing obcí a regionů
Emil Wedlich -
Marketing měst a obcí v praxi. Kdo se ve městech a obcích zabývá jejich marketingem a co obsahuje jeho/jejich práce?
Zuzana Benedyktová -
Specifika managementu a spolupráce s rodiči v předškolním zařízení ve městě a v obci
Simona Šeligová