Komparace výuky vlastivědy a přírodovědy v České republice a Estonsku – Renata Matějíčková
Renata Matějíčková
Diplomová práce
Komparace výuky vlastivědy a přírodovědy v České republice a Estonsku
Comparison of teaching national history and geography and biology in Czech Republic and Estonia
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na porovnání vzdělávacích systémů České republiky a Estonska z pohledu historického, ale i současného. Práce popisuje didaktické prostředky ve výuce vlastivědy a přírodovědy ve čtvrtém a pátém ročníku v obou zemích. V praktické části jsou popisovány vzdělávací systémy v praxi. Byly použity metody přímého pozorování a interview. Diplomová práce je podložena zdroji primárními …víceAbstract:
The Master's Thesis is based on comparison of educational systems in the Czech Republic and Estonia from a historical and present day point of view. Thesis describes the didactic resources in education process during the lessons of biology and history in the fourth and the fifth grade. The practical part is focused on the description of educational systems in practice. Observation and interview methods …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 6. 2016
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM4574
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 8. 2016
- Vedoucí: Mgr. Martin Skutil, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Moderní internetové metody univerzitního vzdělávání
Kristina Novikova -
Využití projektové metody při výuce židovské problematiky na středních školách na příkladu města Svitavy
David Grolich -
Metody vzdělávání knihovníků v open source knihovním systému KOHA
Šárka Vančurová -
Využití metody CLIL ve výuce školní tělesné výchovy na 2. stupni základní školy
Marek Benc -
Metody kruhového uspořádání žáků pohledem vychovatelů v prostředí školních družin
Julie Větříšková -
Výukové metody a formy ve výuce zemědělských předmětů na středních školách
Jana Vlašínová -
Metody, formy a specifika výuky v české škole v Soluni
Kristýna Jonová -
Pedagogická práce se žáky 9. ročníku s ADHD - výukové metody a formy a jejich efektivita
Nela Zemanová
Název
Vložil
Vloženo
Práva