Marketingová strategie firmy Merkur Toys s. r. o. – Lucie Dvořáková
Lucie Dvořáková
Bakalářská práce
Marketingová strategie firmy Merkur Toys s. r. o.
Marketing strategy of Merkur Toys s. r. o.
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií a marketingovou komunikací firmy Merkur Toys s. r. o., která je tradiční českou firmou již téměř sto let. Cílem této bakalářské práce je zhodnotit stávající marketingovou strategii firmy a navrhnout novou marketingovou strategii, která by mohla firmě dopomoci k větším ziskům a většímu povědomí společnosti ohledně všech produktů. Provedenou analýzou …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the marketing strategy and marketing communications of the company Merkur Toys s.r.o. which is a traditional Czech company for nearly a century. The aim of this thesis is to evaluate current marketing strategy and propose a new marketing strategy that could help the company to be more profitable and increase awareness of all its products in society. The performed analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/56214
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2015
- Vedoucí: Alena Filipová
- Oponent: Jiří Zeman
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/56214
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Strategie marketingové komunikace města Kutná Hora
Kateřina Tivodarová