Marketingová strategie firmy Merkur Toys s. r. o. – Lucie Dvořáková
Lucie Dvořáková
Bachelor's thesis
Marketingová strategie firmy Merkur Toys s. r. o.
Marketing strategy of Merkur Toys s. r. o.
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií a marketingovou komunikací firmy Merkur Toys s. r. o., která je tradiční českou firmou již téměř sto let. Cílem této bakalářské práce je zhodnotit stávající marketingovou strategii firmy a navrhnout novou marketingovou strategii, která by mohla firmě dopomoci k větším ziskům a většímu povědomí společnosti ohledně všech produktů. Provedenou analýzou …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the marketing strategy and marketing communications of the company Merkur Toys s.r.o. which is a traditional Czech company for nearly a century. The aim of this thesis is to evaluate current marketing strategy and propose a new marketing strategy that could help the company to be more profitable and increase awareness of all its products in society. The performed analysis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 5. 2014
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/56214
Thesis defence
- Date of defence: 18. 6. 2015
- Supervisor: Alena Filipová
- Reader: Jiří Zeman
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/56214
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Strategie marketingové komunikace města Kutná Hora
Kateřina Tivodarová