Hodnocení činnosti třech certifikovaných krajských destinačních společností – Valentýna Kociánová
Valentýna Kociánová
Master's thesis
Hodnocení činnosti třech certifikovaných krajských destinačních společností
Evaluation of the activities of three certified regional destination organization
Abstract:
Diplomová práce s názvem „Hodnocení činnosti třech certifikovaných krajských destinačních společností“ hodnotí činnost a působení třech krajských organizací destinačního managementu. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část je věnována destinačnímu managementu, definování základních pojmů a popisu současného stavu destinačního managementu v České republice. Praktická …moreAbstract:
The diploma thesis entitled "Evaluation of the activities of three certified regional destination companies" evaluates the activities and functioning of three regional destination management organizations. The work is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part is devoted to destination management, defining basic concepts and a description of the current state of destination …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 10. 2019
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/81828
Thesis defence
- Date of defence: 21. 1. 2021
- Supervisor: Jiří Vaníček
- Reader: Martin Vaško
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/81828
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie organizace destinačního managementu ve spolkové zemi Burgenland
Veronika Nesvadbová -
Marketingová strategie organizace destinačního managementu (na příkladu destinace Irsko)
Barbora Ondrůšková -
Využití principu 3E pro hodnocení výkonnosti organizace destinačního managementu
Dominika Charvátová -
Marketingová strategie organizace destinačního managementu (na příkladu destinace Graubünden)
Patrícia Cudzišová -
Organizace destinačního managementu na oblastní úrovni v Česku
Tereza Vašková -
Úloha organizace destinačního managementu na Vltavotýnsku
Barbora BERCZESOVÁ -
Analýza možností zakládání klastrů v turismu v ČR s komparací s činností organizace destinačního managementu
Vojtěch Procházka -
Vliv destinačního managementu na rozvoj cestovního ruchu ve vybraném kraji České republiky
Michaela Ottová