Strategický marketing ako významný faktor úspešnosti podniku – Bc. Iveta Morihlatková
Bc. Iveta Morihlatková
Diplomová práce
Strategický marketing ako významný faktor úspešnosti podniku
Strategic marketing as an important factor in business success
Abstract:
The thesis consists of one theoretical part and the two parts practical. We are in it the importance of strategic marketing for tourism, with particular focus on the hotel. The aim of the thesis is to analyze the process of implementation and operation of tools and marketing strategy, marketing strategy, the subsequent proposal of the hotel. In the first part of the thesis we address the theoretical …víceAbstract:
Diplomová práca pozostáva z jednej teoretickej časti a z dvoch praktických častí. Zameriavame sa v nej na význam strategického marketingu v cestovnom ruchu s konkrétnym zameraním na hotel. Cieľom diplomovej práce je analyzovať proces uplatňovania a pôsobenia nástrojov marketingovej stratégie a následný návrh marketingovej stratégie hotela. V prvej časti diplomovej práce sme sa zaoberali teoretickými …víceKlíčová slova
Analýza prostredia Marketingový mix SWOT analýza Analýza spokojnosti zákazníkov Segmentácia Ciele marketingovej analýzy Marketingová stratégia. Analysis of the environment Marketing mix SWOT analysis Analysis of customer satisfaction Segmentation The objectives of the marketing analysis Marketing strategy.
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 9. 2011
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/s7x54/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 9. 2011
- Vedoucí: doc. Ing. Pavel Ceniga, PhD.
- Oponent: doc. Ing. Zdenka Musová, PhD.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SKVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bankovní institut vysoká škola SKMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikácia a marketingová stratégia v maďarskej banke
Zsolt Sándor -
Marketingová stratégia banky
Ondrej Lopata -
Marketingová stratégia spoločnosti Cosmotrade spol. s r.o.
Zuzana Salingerová -
Marketingová stratégia uvedenia nového produktu na trh
Michal Černaj -
Unraveling the Success of Prime Beverages: An Analysis of the Marketing Mix
Laman Guliyeva -
Analysis of the efficiency of social media for the marketing campaign in a company
Valeriia Malakhovskaia -
Application of the Marketing Analysis Tools for Launch New Product to the Chocolate Market.
Martin Tomáš -
Marketing mix analysis of a company
Aida Saidova