Způsob argumentace a přesvědčování v reklamě - Studie reklamní kampaně produktu Flora – Bc. Magda Radová
Bc. Magda Radová
Bachelor's thesis
Způsob argumentace a přesvědčování v reklamě - Studie reklamní kampaně produktu Flora
The method of argumentation and persuasion in advertising - Studies of the Flora ad campaign
Anotácia:
Bakalářská práce se zaměřuje na reklamu z pohledu přesvědčování a argumentace k veřejnosti. Zabývá se především metodami psychologie reklamy a jejími vlivy na spotřební chování. Jelikož je reklama nástrojem komunikačního mixu, část práce se také zaměřuje na oblast marketingové komunikace. Praktická část je věnována studii reklamní kampaně, kde analyzuje použité nástroje marketingové komunikace a psychologické …viacAbstract:
This thesis focuses on advertising from the perspective of psychological persuasion and argument to the public. Mainly deals with methods of advertising psychology and its influences on consumer behavior. Since advertising is a tool of communication mix, part of the work also focuses on marketing communications. The practical part is devoted to study advertising campaign, which analyzes the tools used …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/w0fqo/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2010
- Vedúci: Mgr. Matěj Hušek
- Oponent: Mgr. Stanislava Borejová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Specifika psychologie marketingové komunikace pro seniory
Tereza Zimáková -
Specifika psychologie marketingové komunikace pro seniory
Dita Kamírová -
Specifika psychologie marketingové komunikace pro seniory
Iveta Hofmanová -
Psychologie marketingové komunikace
Anna Kučerová -
Psychologie kreativity v marketingové komunikaci a kreativní návrh marketingové komunikace pro vybranou značku
Kristína Stránská -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Pavlína Hovorková -
Vliv marketingové komunikace na životní styl mladé generace
Markéta Hradecká -
Psychologie komunikace z pohledu instore marketingu
Anna Toporkova