Komunikace mezi učitelem a žákem v kontextu distančního vzdělávání – Veronika ČMIELOVÁ
Veronika ČMIELOVÁ
Master's thesis
Komunikace mezi učitelem a žákem v kontextu distančního vzdělávání
The communication between a teacher and a student in the context of distance education
Abstract:
Diplomová práce pojednává o komunikaci mezi učitelem a žákem v kontextu distančního vzdělávání. V teoretické části je vymezena teorie komunikace, pedagogické interakce a komunikace, distančního vzdělávání a jeho specifik. Cílem výzkumné části práce je zjistit, jaký charakter pedagogické interakce a komunikace byl ve vybrané škole na 1. stupni v době distančního vzdělávání. Výzkumná část je realizována …moreAbstract:
The thesis deals with communication between teacher and student in the context of distance education. The theoretical part defines the theory of communication, pedagogical interaction and communication, distance education and its specifics. The aim of the research part of the thesis is to find out what the nature of pedagogical interaction and communication was in the selected school at the first level …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 4. 2023
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. MgA. Žaneta Šimlová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
ČMIELOVÁ, Veronika. Komunikace mezi učitelem a žákem v kontextu distančního vzdělávání. Ostrava, 2023. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Teaching for Primary and Lower Secondary Schools / Teaching for Primary Schools
Theses on a related topic
-
Interakce učitele mateřské školy nasměrované k vzájemné podpoře komunikace dětí
Pavla Harangozó -
Well-being žáků ve vztahu k pedagogickým interakcím
Martina Šmeralová -
Komunikace učitele a žáka na ZŠ
Jiří KAMENÍK -
Komunikace mezi učitelem a žáky na 2. stupni základní školy
Kateřina LAKOMÁ -
Výuková komunikace na 1. stupni základní školy
Erika Matysková -
Výuková komunikace ve vyučovacích hodinách programu UčíTelka pohledem Flandersovy metody interakční analýzy
Viktor Šťastný -
Pedagogická komunikace v individuální výuce anglického jazyka – akční výzkum
Pavel Prokš -
Výtvarný projev jako prostředek pedagogické komunikace (výzkum se zaměřením na oblast komunikace ve školním prostředí)
Lucie TIKALOVÁ