Role pedagogického asistenta na střední škole v Ostravě – Iva KANTOROVÁ
Iva KANTOROVÁ
Bachelor's thesis
Role pedagogického asistenta na střední škole v Ostravě
The role of pedagogical assistant at secondary school in Ostrava
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá rolí pedagogického asistenta na Střední škole prof. Zdeňka Matějčka v Ostravě. Práce je rozdělena na dvě části - část teoretickou a část praktickou. Teoretická část pojednává o inkluzivním vzdělávání dětí, žáků a studentů se speciálními vzdělávacími potřebami a podrobněji se v ní věnuji profesi asistenta pedagoga, její historií, spoluprací s ostatními členy inkluzivního týmu …moreAbstract:
The bachelor´s thesis deals with the role of pedagogical assistant at the secondary school of prof. Zdeněk Matějček in Ostrava. The thesis is divided into two parts - theoretical and practical part. The theoretical part deals with the inclusive education of children, pupils and students with special educational needs and in more detail I deal with the profession of teaching assistant, its history, …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 12. 2020
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Date of defence: 14. 1. 2021
- Supervisor: Mgr. Edita Satinská, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
KANTOROVÁ, Iva. Role pedagogického asistenta na střední škole v Ostravě. Ostrava, 2020. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / field:
Special Pedagogy / Special Pedagogy
Theses on a related topic
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ