Implementace systému CRM ve společnosti Dřevo Trust a.s. – Bc. Petr Staněk
Bc. Petr Staněk
Master's thesis
Implementace systému CRM ve společnosti Dřevo Trust a.s.
Implementation of the CRM system in the company Dřevo Trust a.s.
Abstract:
Diplomová práce vytvořená jako ucelený soubor informací o CRM vztažená na konkrétní případ implementace ve společnosti Dřevo Trust. Práce přináší nejen teoretické informace o problematice CRM v současné době, ale také jeho praktické využití. Autor se snažil o objektivní popis všech fází systému a jeho přínos pro danou společnost.Abstract:
This thesis developed a comprehensive set of information about CRM related to the particular case of implementation in the company Dřevo Trust. Thesis not only provides theoretical information about the issue of CRM at the moment, but also its practical use. The author sought an objective description of all phases of the system and its contribution to the company.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 4. 2011
Identifier:
https://is.sting.cz/th/a7k1o/
Thesis defence
- Date of defence: 16. 9. 2011
- Supervisor: Ing. Martin Šámal
- Reader: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie StingSting academy
Master programme / field:
Economy and Management / Business Economy and Management
Theses on a related topic
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane