Marketingové komunikace projektů města Fulnek – Elena Vahalíková
Elena Vahalíková
Bakalářská práce
Marketingové komunikace projektů města Fulnek
Marketing Communications Projects of the City Fulnek
Anotace:
Bakalářská práce pojednává o tématu marketingových komunikací městských projektů. Ve své teoretické části se zabývá jak marketingem v oblasti řízení měst a obcí a marketingovými komunikacemi měst, tak i možnostmi financování městských projektů a jejich publicitou. Teoretickou část uzavírá metodologie šetření následně aplikovaného v praktické části práce. Jsou zde vysloveny cíle a výzkumné otázky. Praktická …víceAbstract:
The thesis deals with the topic of marketing communications municipal projects. The theoretical part deals with both the marketing management of cities and municipalities and marketing communications towns, as well as possibilities of financing municipal projects and their publicity. The theoretical part concludes survey methodology, subsequently applied in the practical part. Are expressed objectives …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2014
Zveřejnit od: 25. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Vahalíková, Elena. Marketingové komunikace projektů města Fulnek. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 25.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 25. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační mix města Ústí nad Labem
Linda ZEŤOVÁ -
Marketingový a komunikační mix města Dačice
Lucie Škorpíková -
Komunikační mix stomatologických praxí ve městě Litoměřice
Karolína Hrušková -
Účinnost nástrojů komunikačního mixu města Roudnice nad Labem
Iveta BYDŽOVSKÁ -
Analýza marketingového komunikačního mixu města Prahy z hlediska cestovního ruchu
Zuzana KYNCLOVÁ -
Marketing měst a obcí v praxi. Kdo se ve městech a obcích zabývá jejich marketingem a co obsahuje jeho/jejich práce?
Zuzana Benedyktová -
Marketing a management měst a obcí
Michaela Panenková -
Marketing a marketingová komunikace měst a obcí
Jakub Jirsa