Využití asociačních procesů v marketingové komunikaci – Bc. Jitka Demjanová
Bc. Jitka Demjanová
Master's thesis
Využití asociačních procesů v marketingové komunikaci
Using Associational Processes In Marketing Communication
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá psychologií reklamy a jejím využití po praktické stránce za účelem vylepšení stávající reklamy a jejích prostředků. Předmětem této práce je katalogizační ceník společnosti Kroll & Ziller CZ s.r.o., působící ve vodohospodářském odvětví. Cílem práce bylo na základě teoretických a praktických poznatků (získaných formou sociologického výzkumu) navrhnout potenciální vylepšení …moreAbstract:
This thesis deals with association of psychology of advertising and the possibilities of practical use of it to fit in its way for enhance former advertising and its devices. The subject of this thesis is price list catalogue of company Kroll & Ziller CZ s.r.o., which is working in watersuply-engineering. The target of this thesis is to suggest the best possible improvements of the former catalogue …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 10. 2015
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/l4iep/
Thesis defence
- Date of defence: 4. 11. 2015
- Supervisor: Mgr. Stanislava Borejová
- Reader: doc. Ing. Anna Klosová, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Sociální funkce marketingové komunikace
Anastasiya Tretyakova -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři
Anna Kotvasová -
Marketingová komunikace jako nástroj řízení spotřebního chování lidí
Eva Prokešová -
Psychologie kreativity v marketingové komunikaci a kreativní návrh marketingové komunikace pro vybranou značku
Kristína Stránská -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři
Ludvík Děcký -
Marketingová komunikace a veřejné mínění
Zuzana Matějková -
Sociální funkce marketingové komunikace
Pavlína Valentová -
Interní komunikace ve Škoda auto
Zdeněk Holub