Využití asociačních procesů v marketingové komunikaci – Bc. Jitka Demjanová
Bc. Jitka Demjanová
Master's thesis
Využití asociačních procesů v marketingové komunikaci
Using Associational Processes In Marketing Communication
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá psychologií reklamy a jejím využití po praktické stránce za účelem vylepšení stávající reklamy a jejích prostředků. Předmětem této práce je katalogizační ceník společnosti Kroll & Ziller CZ s.r.o., působící ve vodohospodářském odvětví. Cílem práce bylo na základě teoretických a praktických poznatků (získaných formou sociologického výzkumu) navrhnout potenciální vylepšení …viacAbstract:
This thesis deals with association of psychology of advertising and the possibilities of practical use of it to fit in its way for enhance former advertising and its devices. The subject of this thesis is price list catalogue of company Kroll & Ziller CZ s.r.o., which is working in watersuply-engineering. The target of this thesis is to suggest the best possible improvements of the former catalogue …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 10. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/l4iep/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 11. 2015
- Vedúci: Mgr. Stanislava Borejová
- Oponent: doc. Ing. Anna Klosová, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Sociální funkce marketingové komunikace
Anastasiya Tretyakova -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři
Anna Kotvasová -
Marketingová komunikace jako nástroj řízení spotřebního chování lidí
Eva Prokešová -
Psychologie kreativity v marketingové komunikaci a kreativní návrh marketingové komunikace pro vybranou značku
Kristína Stránská -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři
Ludvík Děcký -
Marketingová komunikace a veřejné mínění
Zuzana Matějková -
Sociální funkce marketingové komunikace
Pavlína Valentová -
Interní komunikace ve Škoda auto
Zdeněk Holub