Daniela Bienková

Diplomová práce

Leták jako účinný nástroj komerční komunikace

A leaflet as an efficient tool of commercial communications
Anotace:
Cílem mé práce je analyzovat možnosti využití letáku jako účinného nástroje marketingové komunikace a zároveň na praktickém příkladu poukázat na možné problémy spjaté s jeho přípravou a výrobou. Práce se skládá ze dvou hlavních částí. V první části diplomové práce jsou diskutovány teoretické přístupy pro komunikační kampaň a ztvárnění letáku. Hlavní pozornost je přitom věnována přímému marketingu, …více
Abstract:
The aim of my thesis is to analyze the possibility of using a leaflet as an effective tool of marketing communications as well as to demonstrate the possible problems associated with its preparation and production on a practical example. The thesis consists of two main parts. In the first part of this work theoretical approaches to communication and representation of a leaflet campaign are discussed …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 9. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2010
  • Vedoucí: Alena Filipová
  • Oponent: Jiří Zeman

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/22298