Leták jako účinný nástroj komerční komunikace – Daniela Bienková
Daniela Bienková
Diplomová práce
Leták jako účinný nástroj komerční komunikace
A leaflet as an efficient tool of commercial communications
Anotace:
Cílem mé práce je analyzovat možnosti využití letáku jako účinného nástroje marketingové komunikace a zároveň na praktickém příkladu poukázat na možné problémy spjaté s jeho přípravou a výrobou. Práce se skládá ze dvou hlavních částí. V první části diplomové práce jsou diskutovány teoretické přístupy pro komunikační kampaň a ztvárnění letáku. Hlavní pozornost je přitom věnována přímému marketingu, …víceAbstract:
The aim of my thesis is to analyze the possibility of using a leaflet as an effective tool of marketing communications as well as to demonstrate the possible problems associated with its preparation and production on a practical example. The thesis consists of two main parts. In the first part of this work theoretical approaches to communication and representation of a leaflet campaign are discussed …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 9. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/22298
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2010
- Vedoucí: Alena Filipová
- Oponent: Jiří Zeman
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/22298
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
The Role of the Direct Marketing in IMC with the Creation of Proposal of the Particular Campaign
Valeriia Kabanova -
Direct Marketing (Přímá a obousměrná komunikace se zákazníkem)
Jan Šnajdr -
Postavení Direct Marketingu v moderní marketingové komunikaci
Adéla Hübnerová -
Možnosti a technická omezení marketingových kampaní v Direct Marketingu
Jiří Doležal -
Využití mobilních aplikací pro věrnostní komunikaci a direct marketing
Erik Muff -
International Direct Marketing of the selected company
Florian Kehrer -
Direct marketing reaktivační kampaň společnosti XY
Stanislava Marková